Att vakna...

upp på morgonen med en irriterade reklam jingel
är inte kul. Då menar jag inte att den spelades i radion
när jag vaknade. Utan det första som rör sig i mitt huvud när
jag vaknade i går morse var.
" kompispris kompispris" Ni vet Ica reklamen.
De har verkligen lyckats med sin reklam. Har man hört den
på radion så ekar den som ett mantra i huvudet under en
lång stund efteråt.
Men dagen blev hyfsad i går trots sättet att vakna på.
Tog en promenad på östra stranden efter jobbet.

Den gick inte lös på stranden kossan men ovanför dynerna. Eftersom jag ska
öva att ta porträtt så ställde kossa nummer 273 upp utan några problem.
Jag och en jobbarkompis som är Make up artist ska göra modellfoto.
Hör av er om ni vill få snygg make upp och bli fotade.
Vi är billiga nu i början.
På kvällen blev det video och fredagsmys med Jörgen och Wiktor.

Livet består av många krokiga vägar. Ibland ska man bara
hitta rätt utan att tveka. Får väl se om jag har valt rätt väg.



Kommentarer
Postat av: Berith Gudmundsson

Vilken fin bild på kossan!Du blir säkert bra som porträttfotograf.

2011-09-03 @ 16:45:38
Postat av: Carina

Tack Berith. Man får ju öva sig fram. Kossan var så söt så.

2011-09-03 @ 16:48:58
Postat av: Monica

Ja kossan var verkligen fin. Men lite osminkad ;-)

2011-09-06 @ 13:57:38
Postat av: Carina

Hon tålde inte smink :)

2011-09-06 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0