En kick...mode och Teamsportia.

En ljummen onsdagskväll slår Nygatan mitt i Halmstads
citys hjärta upp sina portar. Extra öppet och modevisning i butikerna.
Trasmattor i långa banor pryder marken och lite
lätt nervösa ungdomar går fram och tillbaka.

En konferencier med fjädrar drar i gång en underhållande timme.

Man kan inte ta miste på indiantemat bland John Baurs gymnasieelever
som bjöd på modevisning.

De här tjejerna kickade i gång boxning framför Teamsportias portar.

Jörgen på första parkett.

Henne står man inte i vägen för. Snyggt tjejer.

Massor av fina erbjudanden som vanligt På TEAM SPORTIA.
Vem vill inte vara en viking?

Snart dags för mig att dra igång med lite träning. Nu kan jag inte längre
skylla på att jag inte har snygga kläder att träna i.
Kvalitet, bra priser och massa att välja på i Jörgens butik. Bara att ge sig ut
och träna i mina nya skor till helgen. Åtminstone en promenad.

Dags att ge sig hemåt när solen sakta går ned över Klammerdamsgatan
och sprider sin vackra färg på himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0