Rivstart och kameler på gatan...

Dagen startade med en rivstart idag. Försovit mig.
Ljudet på väckarklockan var borta. Kanske har jag tagit bort
ljudet i sömnen för att slippa gå upp.
Casper som alltid vaknar klockan sju när man är ledig
sov som en stock klockan 08.20. Klockan 08.00 börjar
deras skola. De fick äta frukost och klä sig samtidigt och cirka
13 minuter och 30 sekunder senare var vi på skolan.
Vilken tur att jag var ledig idag.
Efter den rivstarten blev det hem och städa lite.
Fick besök av underbara Åledskompisarna.
Märks att vi inte har träffats på länge. Ungarna var
lite blyga. Fast inte minstingen Nova.

Testade lite barnfotografering. Inte lätt minsann. Det kräver mer
träning. Hör gärna av er. Jag tränar gärna barnfotografering.
En fin bild till alla släktingar. Skit i de dyra skolfotona. Jag
ställer upp för en billig slant. Är du nära släkt och vän kanske nästan
helt gratis.
Kameler på gatan har jag inte sett men hört en mycket bra och
inspirerande föreläsning i kväll. Per Syren som pratade marknadsföring
med en stycke snus under läppen. Vad det gör mycket med en underhållande
föreläsare. Han gick fram och tillbaka på scenen och man bara satt och
sög in det han sa. Kamelerna använde sig media Mark för att lansera
sig någon stad. Det gäller att hitta något unik med sitt företag och sedan
lansera det på rätt sätt. Tror jag har lärt mig en hel del idag.

En företagare gjorde en stämpel och stämplade ett kyssmärke med
sitt namn och företag på. Stämplade servetter och lämnade
sitt visitkort. Här har jag lånat Jasmines läppstift
och lekt lite med kameran.

Igår lekte jag med pollypåsen och kameran. Övning ger färdighet.

Kommentarer
Postat av: Thorleif

Hej ! Trevliga bilder. Har funderat att ha en blogg på hemsidan vet inte om det är bra att ha det. kanske jag blir för tuff mot kunderna om jag skall ha det annars är det inte helt fel att ha möjligheten att skriva av sig och på så sätt bli av med frustrationen när det skräpas ner mer än nödvändigt i taxin och på kunders beteende.Jag skulle behöva ett företags foto kanske du kan hjälpa mig med det. Ha det gott./ Thorleif.

2011-09-25 @ 13:47:25
URL: http://www.taxifrennarp.se
Postat av: Carina

Tack. En blogg är alltid bra att skriva av sig på, man kan får tänka sig för om man vill ha en privat eller företagsblogg. En facebook sida för företaget är alltid bra. Självklart kan jag hjälpa dig med ett företagsfoto. :)

2011-09-26 @ 08:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0