Tuppen i hönsgården???

I går var det helt underbart väder och jag fick låna mina barn
på eftermiddag efter skolan. Jag hade ledig dag och var
hemma och städade lite först. Idag kommer fotoklubben
hem till mig och vi ska öva studiofotografering så det gäller
att ha lite ordning hemma. Vädret var kalas igår och
vi tog en glass på stadsbondgården. Några foton blev det.

Kukeliku klockan var inte sju men kanske 3.

Vad fan glor du på? Det är jag som är tuppen i hönsgården.

Jasmine med ny hatt.

Casper slängde av sin jacka.

Vissa värmer sig själv?

Börjar bli grönt och fullt av vitsippor.

Ni har väl sett reklamen med fåret som leker tittut med sin lilla son.
Tele 2. Annars fattar man inte den bilden tydligen. Ni får googla den
om ni inte fattar :)

Säger Grattis till kompisen Lena som fyller år idag.

I går fick jag ytterligare födelsedagspresenter av Jörgen. Vi shoppade
loss på stan. Han är alldeles för snäll. Efter en underbar Tapas Buffé
på Plaka så hjälpte jag honom lite på Team Sportia. Plockade lite kartonger.
Jättekul att hjälpa till. På onsdag är det evenemang på Nygatan och
Jasmine ska gå catwalk för Team Sportia. Hon är ju en liten toppmodell.
Missa inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0