En hjärtlig dag...

och förväntansfull dag. Drog på mig Jörgens morgonrock
och tassade ut genom dörren. Snabbt ner för den snöiga
trappen och stack ner handen i brevlådan. Upp med
Hallandsposten. Min bild var med. Men inte intervjun
och bilden på mig och Jasmine som jag trodde. Vi var
ju i går på Hallandsposten och fick vårt pris. Snabbt
in på datorn och kollade. På första sidan på webben.
Med en länk till min blogg. Wow vad kul. Jag är
riktigt glad över att få vara i rampljuset i några minuter.
Jörgen vaknade över mitt tassande i köket. Jag
tog fram mitt chokladhjärta och lilla nallen med hjärta jag köpt.
Det är ju alla hjärtansdag. Jörgen påstod att det var
fel på chokladen jag hade gett honom. Öppnade snabbt
asken. Där hade han smugit in ett litet paket.
Hur slår man den presenten?

Fick en jättefin ring. Känner mig fortfarande stum av den presenten.
Har liksom aldrig blivit firad på det sättet.
Jag ska snygga till mig och försöka laga en jättegod middag till i kväll.
Försöka vara så söt och charmig på alla sätt och vis.

Jasmine på Hallandsposten. Vi fick en rundvandring och de bjöd på fika.

Kärlek är att känna din underbara doft kvar på kudden när
du gått.
Kärlek är att se när du sitter i soffan och skrattar med mina barn.
Kärlek är att höra dig läsa en fantasyhistoria för din son.
Kärlek är att smaka din underbara lagade mat.
Kärlek är att inte behöva förändra någon.
Att älska någon precis som den är.
Jag älskar dig Jörgen för att du är just den du är.

Kärlek till er alla där ute. Speciellt till min nära och kära.





Kommentarer
Postat av: karin

grattis till er kram

2012-02-15 @ 12:34:19
Postat av: Carina

Tack Mamma

2012-02-15 @ 16:07:13
Postat av: Solveig

En sån fin ring! Det var väl en glad överraskning!

Kram Pappa och Solveig

2012-02-17 @ 14:00:20
Postat av: Carina

Ja jättefin, kram

2012-02-17 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0