Nu är man som alla andra...

Facebook är ju lite roligt fenomen.
Självklart är jag en slav under denna sidan
med. Mest lägger jag upp mina foton
och väntar på en bekräftelse på att det var
en snygg bild. Kanske skriver: äter god mat
med älsklingen och dricker vin, just för att visa
hur mysigt man har det. Nu har jag upptäckt
enkelheten med min iphone. Bara ta ett foto och
lägga upp på några sekunder. Nu fattar jag varför
alla lägger upp halv skumt foto från en
restaurang. Lite så man får gissa vad det är. Det är ju så enkelt.

Ungefär som den här. Efter några timmar i pulkabacken så åkte vi till
wild west steakhouse. De har barnbuffé för 35 kr på söndagar. Ungarna åt som
hästar. De lekte i ett härligt lekrum medan vi åt mat i lugn och ro.

Casper åkte inte så där jättemycket. Han blev fort trött. Men underbara
Jörgen har ordnat broddar till honom. Nu har han mycket lättare att gå
bland snö och is.


Men blir man trött så kan man ju alltid vila en koja. De hittade
en massa frigolitplankor och byggde en koja.

En mycket mysig dag och helg med Jörgen Wiktor, samt Theo som syns
på bilden. Theo är Wiktors kompis. Bilderna är som sagt tagna med min iphone.






Kommentarer
Postat av: Moncan

Vad häftigt med en koja :-) Bra med broddar! Och ser ut att vara en god Öl, eller vad det nu är ;-)

Kramis!

2012-02-02 @ 22:40:34
Postat av: Carina

Det var bara pepsi men gott ändå. kram

2012-02-03 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0