Blåljus och sex...

Spännande rubriker lockar alltid fler läsare.
Erkänn att du blev lite extra nyfiken på min blogg
idag. Synd att jag inte hade så mycket smaskigt att
skriva om mer än att jag såg en bilist som blev stoppad av polis
med blåljus. Fortkörning kanske. Nu över till sex...
Sex rum och kök kanske vi behöver. I veckan
blir det att titta på lite hus igen. Vi har inte bråttom
att hitta något nytt. Det får ta den tid det behöver.
Roligt nöje att drömma sig bort bland alla hus på hemnet.

Här drömmer sig Jörgen bort bakom sina solglasögon.

Vad kråkan drömmer om har jag ingen aning.

Peace and love och 70 talet drömmer visst Jasmine om.

Flygande drömmar?


Viktigt att landa mjukt.

Göra himmelska planer för livet.

Vänd på alla hörn och stenar.

Hitta det vackra.

Eller nöjd dig med det som är gratis...

Kommentarer
Postat av: Moncan

Du tar så himla fina bilder Carina! Dom på Casper är ju helt underbara! Och så dom där kluriga små ordfraserna under varje bild, är också så kul.

Att drömma sig bort på Hemnet är inget svårt alls.... haha! Oj vad jag hängde där innan vi köpte vårt hus. Nu är jag liksom inte där alls...

Och visst blev jag nyfiken av titeln på dagens inlägg, men jag läser ju din blogg oavsett vad du ger dom för namn vet du :-)

Kramar och ha en fin dag!

2012-05-14 @ 10:37:19
URL: http://annicapingo.blogspot.com
Postat av: Carina

Tack Moncan. Jag är så glad att du läser och skriver dina kommentarer. Love you. kram

2012-05-14 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0