Nästan aldrig...

Är Jasmine sjuk. Men igår ringde de från skolan för
hon frös och hade ont i halsen. Riktig feberfrossa
och jätteont halsen. Vi fick tid till doktorn idag och hon
hade halsfluss. Han tog ett halsprov men slängde det innan
analys för hon var så ful i halsen. Det var en solklar
halsfluss. Så provet behövdes inte. Inte så konstigt att hon inte
kunnat äta på ett dygn. Fått penicillin och lever på glass.

Aj aj för lilla Jasmine. Hon är nästan aldrig sjuk och vill inte missa
en dag i skolan. Men någon dag till hemma blir det. Jag har tagit
ledigt för fritis är stängd på torsdag. Tagit en extra semesterdag så jag
blir ledig ända till måndag. Vädret är ju sådär men jag har så mycket
att fixa och dona med så det är lugnt. Ska försöka snygga till min
lägenhet och sälja den. Blir att flytta till Rotorp och hem till Jörgen
efterhand här. Vi har inte hittat något hus ännu. Får bli Rotorp så
länge.
Håller på att slänga gammalt skräp. Jag är en riktigt hamster och kan
slänga tusen saker. Blir nog några vändor till tippen. Fast det får bli när
Jasmine är bättre förstås.

Ja vad ska jag lägga för bild här?

Varför inte en bild på ett vindkraftverk?

Eller varför inte en tulpan mitt i allting. Som denna som växte ensam
bland en massa maskrosor.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig, Jasmine! Kram Sandra.

2012-05-29 @ 21:37:03
Postat av: Carina

Tack Sandra.kram

2012-05-29 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0