Gubben höst...

Gubben höst närmare sig med stormsteg. Man vet inte riktigt vilka
kläder man ska ha på sig. Nästan man vill plocka fram sin vinterjacka de kyliga
kvällarna.
Jag har världens mysigaste jacka som jag väntar på. En härlig Didriksons
jacka vid namn Jasmine som älsklingen köpt till mig.
Inte gubbenhöst men lilla Casper.
Lite småtjurig???
Sista glansdagarna för denna tro?
De ser fortfarande goda ut.
Frestande goda.
Som en liten stjärna.
En annan älsklingsstjärna, Casper. Saknar min lilla stjärna i Lund. Min underbara Sofia.
Wiktor vill helst inte vara med på bild och inte så gärna på min blogg. Så det är inte medvetet
att han inte kommer med på min blogg så ofta. Alla kan ju inte gilla rampljuset som mina
barn. Kommer väl en tid när de inte heller ställer upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0