Himmel och pannkaka...

Eller vilse i pannkakan har jag varit idag. Ok vilse i Lund om sanningen ska
fram. Denna kyliga morgon styrde ja kosan söderut och trodde att där skulle jag finna värmen.
Men efter Hallandsåsen fann jag bara snö. Förra helgen var det 18 grader varmt och idag ser man snö.
Hallå vad händer med klimatet? Ska man börja och bli orolig. Trodde att vi gick mot
varmare klimat och att man snart kan odla apelsiner i Skåne. Men nu vet jag inte vad jag ska tro längre.
Ett suddigt bildbevis. ifall ni inte skulle tro mig.
Efter en god lunch på stan tog Sofia och jag en tur i den botaniska trädgården.
Så otroligt vackert det var där.
Tyvärr hade jag glömt att ladda kamera så det blev inte så många foton :( Hur klantig
får man bli?
En bröllopsfotografering ägde rum i den vackra parken.  Tjuvfotade lite.
Lite shopping blev det senare på Nova.
Hittade ett par jeans. En mysig mor och dotter dag.
Igår var jag på Bulls med mina jobbarkompisar. Vi firade Goska som har fyllt 50 år. Känns
som alla femtioåringar blir bara yngre och yngre.
 
I kväll blir det bänka sig framför tv och så mycket bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0