Galenskap och glädje...

Man har ju inte roligare än man gör sig heller hur?
Så tänkte nog Jörgen när han handlade en varsin one piece till oss i julklapp. Visst är vi söta? Family peace.
One piece love and understanding.
One Piece Love.
Vår underbara Sofia har varit här på besök i helgen. Ni skulle bara ha sett när alla dansade Gagnamstyle i sina one piece i går kväll. Vi har dokumenterat det på film. En film som aldrig kommer visas offentligt. Haha.
Jörgen har nyligen läst en bok om jogging. Det bästa man kan göra är att springa barfota. Som den skoförsäljare han är så måste ju han prova. Är det så bra att springa barfota? Som testpanel tog han med sig barnen. Om jag kan läsa av deras ansiktsuttryck så får jag nog ge barfotajogging på vintern lågt betyg. Men Jörgen säger att han ska ge det en chans till. Jag tror själv att det är bra sätt att öka sin fart på för jag har aldrig se de springa så fort som idag.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Haha, vilken helknasig familj du har!! :-D
Kram på er!

2013-01-16 @ 20:58:35
Postat av: Carina

haha visst är vi knasiga . kram

2013-01-18 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0