Uppdaterat status,,,

Det är viktigt på mitt jobb att man uppdaterar våra patienters status i deras journaler. Fast nu får man inte kalla de patienter längre utan de är våra kunder. Kände att det var på tiden att uppdatera min status här på bloggen. Huvudet upp och fötterna ner. Lagom orolig och ledsen. Fast inte så mycket denna vecka. Förra veckan är ett minne blott och vi går vidare, Våren och påsken är på gång. Ok åtminstone påsken är på g. Jag är ledig i påsk och jag fyller även år. Får besök av både mamma och brorsan som åker ända från Värmland och hit. Även Sofia kommer upp från Lund. Lite smörgåstårta för jag väl bjuda på. Städa får jag göra i morgon.
Här tittar lilla Casper fram. Han kommer också hit en liten runda på påsk. Det är ju pappavecka egentligen.
Skepp och hoj funderar kanske Jasmine på där uppe. Ett litet besök i pippiparken häromdagen.
Ett misslyckat försök att få Jasmine i mitten av hjärtat.
Inte så mycket bättre,
Vackra Nissan utan is.
Men ingen grönska i sikte. Bara kallt och blåsigt. Men en rolig påsk med trevligt sällskap ser vi fram emot.
Kram och ha en riktigt mysig påsk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0