Ny bil...

Då har Fabian äntligen anlänt.
Hade tur och fick den gamla bilen
såld till en granne som även skjutsade
mig till Varberg. Grannen är händig så
bilen har kommit i trygga händer.
Fabian är så fin och skön att köra.
Nu vet jag att det spekuleras fram och
tillbaka i stugorna. Hur har en ensamstående
råd att köpa en ny bil? Ja det har jag.
Man får ju prioritera i livet. Skulle aldrig
göra något som jag inte har råd med.
Så nu behöver ni inte fundera på det mer.
Mat och tak över huvudet har jag.


Snygg va?

Kommentarer
Postat av: KARIN

JA DEN ÄR JÄTTEFIN

2010-04-14 @ 22:13:16
Postat av: Solveig

Månadskostnaden för en ny bil kan utslagen på ett år inte skilja så mycket i reparationskostnad på ett äldre ex + god nattsömn. Du förhandlade väl till dej två uppsättningar däck. Lycka till med nya bilen.

2010-04-15 @ 06:36:20
Postat av: Carina

tack, ja nu kommer jag sova gott.

Kram

2010-04-15 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0