Autopilot och standby läge...

Ja så har det känns de senaste dagarna.
Har inte alls mått bra. Ungefär som en influensa
utan feber. Kalastrött och ont i hela kroppen.
Satte på autopiloten och travade till jobbet.
Inte katten kan man vara hemma om man inte är
halvdöd. Bättre en halvkrasslig kollega än ingen alls.
Så tufft det är på jobbet. Vi går på sparlåga. Men denna
vecka har varit bättre än förra. Men all semester känns som
bortblåst. Idag köpte jag berocca och en energidryck.
Äntligen känt mig pigg. Mikael har varit här i några
dagar och han har klippt gräset och målat färdigt
mitt staket. Tack älskling. Tråkigt att jag legat pall
i soffan i två dagar. Men i kväll tog vi en tripp
till Laxvik och kollade på solnedgången. Några
Gislaveds bor har flyttat till Laxvik så vi knackade
på i den vackra stugan. Riktigt trevligt par. Kompisar
till Mikaels föräldrar.


Lite vatten.

Mikael känner på vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0