PMS kossa råder bot...

Ingen bra dag idag. Pms antagligen.
Efter jobbet tog all energi slut. Blev värsta
häxan när vi var och handlade. Ett gnälligt
barn och en retsticka som sällskap. Sovit dåligt i natt och
hade mycket lågt blodsocker. Inser att man
måste fatta ett snabbt beslut. Klockan är nästan 17.30 och
kassan på Coop gick långsamt. Blodsocker nivån börja
sjunka till skorna. Kalla mig dålig mamma men tack Mcdonalds
att ni kan råda bot på en kinkig familj. Köpte sallad på jobbet
för jag skulle vara nyttig. Så gick det med den nyttigheten.
I går var vi duktiga och åt fisk i alla fall.
Även om maten gjorde nytta så smög pms kossan lite
under ytan fortfarande. Behövde känna mig lite bättre.
Sagt och gjort vi gick en runda ner till Stadsbondgården. Frisk luft och några
foton gjorde susen. Nu behöver jag bara sova ordentligt.

Tuff tjej.

Långt att gå tycker Casper.

Ingen pms kossa.

Ond?

Jasmine övade på sång hela vägen.

Om ni har några pms tips så dela gärna med er. Jag blir tjurig. Svullen
som en gris och kan inte sova på natten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Carina!

Du har en helt underbar sida med så många härliga ord och goa skratt..man känner igen sig så väl...sluta aldrig att skriva...hi,hi,hi kram

2010-08-11 @ 11:38:53
Postat av: Carina

Tack Camilla, dina ord värmer.

2010-08-11 @ 11:55:52
Postat av: Monica

Har tyvärr inga råd angående det där... Min pms brukar innebära (förutom svackorna) chokladsug, så jag vräker i mig choklad och blir jättefinnig, som en tonåring!!!

Fast när jag har ont i magen sen så brukar det funka bra med nån träning så man får lite träningsvärk i stället.

8-/ Sa hon tjockisen! Jag tränar väldigt sällan i och för sig.... öh!!!

Men jag vet att det är bra att göra det :-)

2010-08-13 @ 16:22:07
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Tack för tipset Monica. Ska försöka springa mig trött.

haha, kram

2010-08-13 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0