En sumering av 2010, längtans år...

Som alla andra så får jag väl göra en summering av det
gångna året. En sammanfattning blir,
Längtan, jobb och foto.
För ibland känns det som man bara längtar.
När man inte har barnen så längtar man efter de.
Längtar efter Mikael när man inte träffar honom.
Man längtar efter sommaren när det är vinter.
När jag inte längtar så känns dagarna som att jag
bara jobbar. Äta jobba, sova...
Blandade med lite sjukdomar. 
När jag äntligen är ledig så har jag fotograferat
en hel del.
Höjdpunkter under året har varit:
Ingen rangordning i vilket som har varit bäst.

1)Sagan om Vovvas äventyr.

Under året har vi gjort flera sagoäventyr med
tomtar, älvor och hästar.
2) Vi drog på en roadtrip till Värmland.
3) Pink konserten i Göteborg med Mikael och hans töser.
4) Uppstartarten med Halmstad Fotoklubb
5) Råttorna i parken. ( Jag och Lena hade en trevlig kväll på stan)
6) Dagarna i Olofsbo. Cykla runt med kameran och njuta av
havet och naturen. Helt underbart.
7) Dagarna när Sofia och Mormor kommer på besök.
8) Hetaste laget i Stockholm. Underbar weekend i Stockholm
9) Mina fyra veckors semester med sol nästan varje dag.
10) Min fotoutställning.

Saker som varit mindre bra

1) Min viktuppgång.
2) Jobbar för mycket
3) För kallt och mycket snö
4) Stressig och jobbig på jobbet i sommar.
5) För lite pengar i plånboken.
6) Tiden räcker inte till. Har träffat kompisarna
i Åled för lite.
7) För lite motion.
8) Ätit för mycket godis.
9) Att jag stressar för mycket på morgonen.
10) Att jobbarkompisen frågat två gånger och undrat
om jag var gravid när jag bara är fet.

Mina nyårslöften 2011
1) Motionera mer och äta mindre godis.
2) Äta mer frukt och grönsaker.
3) Vara med stresstålig och ha mer tålamod
när det gäller mina barn.

Inte lönt att ha fler löften. Bra om man kan leva upp till de
också.
ETT MYCKET NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA

Kram till alla därute i cyperspace.

Från en pulkapromenad idag. Ungarna flög som vantar på skaren.
Passade på att fota lite.

Casper.



Nu blir det att laga nyårssupe.
Mikael ligger i badet och ungarna kollar på tv.
Lugn kväll med tomtebloss och toastskagen hägrar.










Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Tittar in och önskar gott nytt år!

Kram!

2010-12-31 @ 19:10:36
Postat av: Carina

Gott nytt år till er med, kram

2010-12-31 @ 23:27:46
Postat av: karin

glöm löftena du ska må bra kramiz

2011-01-01 @ 12:18:23
Postat av: Carina

Man behöver röra på sig mer, då mår man bättre

kramiz

2011-01-01 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0