Oj, helt slut...

Varit ledig i helgen men ändå känner jag
mig helt slut. I går var det gympauppvisning.
Knatten Casper hade ont i magen och inte
alls på hugget. Han gjorde så gott han kunde.
Jasmine lite nervös och var inte alls nöjd själv
med sin insatts. Jag tyckte att det var så
söta och duktiga. Jag filmade och tog några
foton. Precis som i kyrkan helt värdelösa
foton. Blir så besviken. Var gör jag för
fel? Hur ställer man in kameran i arenor?
Det blev inte bra när jag försökte
fotografera från läktaren. Kunde ju
inte krypa runt på alla fyra och fota.
Ingen annan gjorde det.
Efter Gympan dök Mikael upp.
God mat och mys blev det. Underbar kväll
och dag. Han har fixat lite åt mig. Några tekniska
prylar och satt upp en ny ute lampa
åt mig bl.a. Tack älskling.
Satt upp julgardinerna och ungarna dök upp
vid 16.00. Så helgen har gott fort.
Imorgon ska jag köpa Hallandsposten.
Jag kom inte ända fram men är nöjd ändå : )
Berättar mer om det i morgon.

Jasmine syns i bakgrunden. Näst längst bak står hon och väntar.

Jasmine hoppar studsmatta. Provade alla möjliga inställningar. Suck.

Efter Gympan fick man godis och kram av farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0