Ett år av kärlek...

För precis ett år sedan träffade jag Mikael.
Vi möttes på en dejting sida. Fast han skickade
en bild på sig själv i gröna gummistövlar så
fastnade jag för honom. Bland 1000 brev så var
det hans brev som stack ut. Det kändes som något
speciellt. När vi träffades första gången så klickade det
direkt. Han är lugnet själv och trygg som en mur.
Älskvärd och passionerad. Enda nackdelen är ju
avståndet. Men med min nya skoda går ju som på räls.
Kanske en dag vi kan dela vardagen också.
Vem vet. Annars har vi det bra.
Tyvärr kunde vi inte träffas idag och fira våran dag. Men
vi smyg startade förra veckan.
Avståndet är långt men han finns alltid nära i mitt
hjärta.
Älskar dig Mikael.

Första bilden jag tog.

Bilden med gummistövlarna...


Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis på ettårsdagen! Hipp hurra!

2010-05-21 @ 17:07:59
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Tack

2010-05-21 @ 18:14:43
Postat av: m

Nu blir jag lite orolig jag har ju köpt nya gummistövlar, hoppas att inte de va de avgörande ;)

Älskar dej

2010-05-21 @ 20:00:20
Postat av: Carina

Du behöver inte vara orolig.

Puss och kram

2010-05-21 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0