Utanför Måns Zelmerlövs...

gamla skola i Lund parkerade jag bilen.
Gick sedan med alla mina barn på en restaurang
som hette Vespa.
Sofia fyller 22 år och det ville vi fira med god mat.
Alla blev inte nöjda med sin mat på detta stället.
Pizzorna var för annorlunda tyckte Jasmine och Casper.
De var gjorda på fin hemmagjord tomatsås men skinkan
var inte strimlad. Det såg ut som fem stora påläggs
skinkor ovanför osten. Casper åt men Jasmine ville
ha vitlöksås och det fanns inte. Hon tjurade hela
middagen. Sofias pasta var i det starkaste i laget men
bytte med snälla Aliev. Min mat var det inget fel på.
När vi sitter där och äter hör plötsligt Casper sin
favorit låt Yolanda "americano". Då kan man ju inte
sitta stilla. Han ställer sig upp och dansar på stolen.
Såg jättekul ut. Kanske inte så man uppför sig på en
fin restaurang. Efter maten åkte vi till Sofias
lilla student rum. Vi köpte en kalastårta på ica. Som bara
jag och Casper i princip gillade. Men annars hade vi en
mycket trevlig dag med Sofia och pojkvännen. Verkade
som hon blev nöjd med presenterna hon fick av mig
och Mikael. Mikael åkte hem idag. Vi har haft en mysig
helg tillsammans. Även om den inte började så bra.
Casper visade inte sin bästa sida i fredags. Hela dagen
när vi var hemma själva busade han. Retade gallfeber
på mig hela dagen. Jag trodde först att han var lite
nervös inför besöket med sjukgymnasten. På kvällen
hällde han ut alla sina leksaker på golvet. Då menar jag
verkligen alla sakerna. Vägrade att städa upp och
då ställde jag in besöket på badhuset vi skulle göra
på lördagen. Han städade dagen efter och har sedan
dess varit som han brukar.
Av sjukgymnasten har vi fått övningar som han ska göra
och blir det inte bättre får han utredas mer. Hon
hade ingen aning om vad det kunde vara för fel.
Hans nacke är väldigt svag och han skulle ta det lite
försiktigt med kullerbytor och lite andra saker.
Men vi skulle inte dalta och hoppa över saker.
Bara ta det lite försiktigt.

Jasmine tjurar, Casper busar och Sofia bara ler.


Mina älskade barn.

Tror inte jag köper några dagis foton i år. Jag är för kräsen. Detta foton är
taget utan dyr studioutrustning. Duger precis lika bra.

Kanske inte bästa fotot på Jasmine. Får ta ett bättre.

Kommentarer
Postat av: Monica

SÅ FINA. ALLIHOP.

KRAM!

2010-11-22 @ 20:36:39
Postat av: Carina

Tack Monica,

2010-11-22 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0