Vacker morgon...

Trodde först det var något fel på bilen i morse. En mätare
stod på 0. Insåg sedan att det var graderna ute. Kall och vacker
morgon. Begav mig hemåt från Gislaved i morse.
Min kamera låg på sätet och jag stannade och tog några
snabba foton. Egentligen borde man sätta klockan tidigt
någon helg och ge sig ut och ta några fina kort. Så härligt
och vackert. Kom några minuter för sent men jag har ju
flex så det var ju ingen fara. Gjorde en liten miss i morse,
tog med mig bröd påsen istället för mackorna som jag brett.
Lite tankspritt. Någon hade lite marmelad i kylskåpet på
jobbet så det gick ner några brödbitar. Jag äter ju inte
frukost hemma på morgonen. Börjar alltid på jobbet
med macka och kaffe.
Mikael har anlänt och ikväll blir det räkor och vin. Inte för
mycket vin för jag jobbar i morgon.

Skärshult.


Kommentarer
Postat av: Bo Strömberg

Fina stämningsbilder!

2010-09-04 @ 11:39:34
URL: http://www.bossesfoto.se
Postat av: Carina

Tack Bosse. En bedårande vacker morgon.

2010-09-04 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0