Gillar verkligen inte...

Min schema vecka 6 på jobbet. Denna vecka som infaller
just nu innebär och att jag bara är ledig en dag. Jobbar
helgen och sedan måndag. Jag trivs verkligen på mitt
jobb. Så det är inte jobbet i sig. Men gå upp tidigt
är inte roligt. Mina favorit arbetstider är
att jobba mellan 08.30 till 14.00. Det hade varit lagom.
Vara ledig varje fredag och varför inte måndagen med.
Ha hög heltidslön och en städerska hemma. Ha gott om
pengar och kunna resa när man vill. Man kan ju få
drömma lite. Nu är jag bara en fattig heltids arbetande
ensamstående mamma med barn varannan vecka och får
vara nöjd med det. Livet blir ju inte roligare än man
gör sig. Finns säkert missnöjda rika människor med.
Hoppas jag inte låter som någon bitter gammal kärring.
För det är jag ju inte.
Jag är glad och tacksam att jag inte bor i Afghanistan.
Så nu har jag peppat mig själv lite.
Annars som sagt inte mycket som händer. Blir väl en
sväng till Gislaved den enda dagen jag är ledig.

Så här glad ser jag ut på mitt jobb. Håller fortfarande på att
fotografera alla. Detta får väl duga.




Lite lek med bilder ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0