In bed with...

Ligger i sängen med en förkylning. Har varit hemma
från jobbet. Varit hängig hela helgen. Men mitt i allt
kaos så glömde man bort sig själv. Åkte upp till
Mikael i går och bara sjönk ner i hans soffa. Pendlar
nu mellan hans soffa och säng. Har inte med
en massa kläder så i morgon får jag tag mig hemåt.
Var ju inte planerat att bli kvar.
Började skriva men orkar inte skriva mer.
Kanske onödigt att lägga ut detta men
gjort är gjort.

I  morgon är en annan dag...
Älskar dig lilla mamma. Tänker på dig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: solveig

Krya på dig. Klart du blir förkyld immunförsvaret orkar inte med allt elände. Gråter jag blir jag förkyld direkt.Tänker också på din mamma förstår att det inte är någon lätt situation för henne. Kramar från mig.

2011-01-17 @ 23:08:47
Postat av: Carina

Ja det är nog sant. Jag är piggare idag.

Kram

2011-01-18 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0