Nästan avundsjuk...

Sitter i min urblekta solstol på altanen. Solen
steker till över min bröstkorg med
jämna intervaller när den inte gömmer
sig bakom molnen. I min hand känner jag
värmen från kaffekoppen. Ur datorn
spelas favorit låtarna från min spotifylista.
Grannarna ovanför löser korsord och
dricker kaffe. En doft från våtasfalt
sprider sig i näsborrarna. Det är precis
att man hinner sitta ute några minuter
mellan skurarna. Men jag älskar verkligen
att sitta på framsidan i solstolen
med en kopp kaffe. Känns som vädret är lite
emot mig bara.
Efter en trevlig helg med Jörgen så har det
blivit måndag. Barnen har kommit tillbaka
och jag har en semestervecka kvar.
Idag har vi varit hos min dotter Sofia i Lund
och tittat på hennes nya lägenhet.
Wow vilken fin lägenhet. Jag blir nästan
avundsjuk. Vilket fin kök och hur stor
fin etta som helst. Mitt i Lund. Jag är så
glad för hennes skull.

Stort och fint kök med diskmaskin.

Här kommer hon trivas.

Mysigt att träffa storasyster.

Efter glassen klagade Casper på att han var trött.  Lilla gubben hade
fått 39 graders feber. Bara till att åka hem.
Men den lilla krabaten ville ändå ut och leka och försvann ut när
jag vände ryggen till. Försökte bädda ner honom men han skulle
tvunget sitta med datorn.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Oj vad fint hon har det! Hälsa henne från oss! När hon nu har så fint kommer hon väl inte vilja åka ifrån det där och hälsa på oss :-( Fast vi har ju fint också :-)

Kram från surmajan som nu ska försöka vara lite snäll och glad och ta sig ett bad ;-)

Som sagt hälsa Fia att vi saknar henne.

2011-07-27 @ 09:56:19
Postat av: Carina

hon kommer säkert och hälsar på när hon har tid.

kram

2011-07-27 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0