Man får bjuda på...

Sig själv i bland.
Letade efter foton på Tarzan i gamla
album igår. Ville hitta några fina valp
bilder. Hittade massa minnen och foton.
Inte många bra bilder på Tarzan när
var han pytteliten. Men jag hittade ett
roligt kort på mig själv. Lite uppstajlad.
Ljuvliga åttiotal med pudelkrulligt hår.

Härlig sminkning och med Sylvester Stallone i bakgrunden.
Han var min idol. Till och med skolkade för att gå hem och
kolla på video med honom. Det var tider det.

Tarzan spelar fotboll.

Rusar fram på en sommaräng. Så söt han var.
Haft en hyfsad dag i dag. Tokstressigt på jobbet bara.
Gick en runda på stan efter jobbet.
Har beställt mina terminalglasögon. Så fula. Var inte
precis några snygga man fick välja mellan.
Trist.
Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Nämen gud vad söt! Alltså Tarzan menar jag :-)

Fotot på dej var kul. 80-talet var tider det :-)

Och den där skolkningen kommer jag ihåg! Hm jag skolkade ju också.... fast inte frivilligt ....

Kram.

2011-03-03 @ 20:02:17
Postat av: Carina

Vilka kompisar du hade som fick dig att skolka.

: )

Kram

2011-03-03 @ 22:30:12
Postat av: sara

Så söt tarzan var! Skitsnygg bild på dig måste jag säga :)

2011-03-06 @ 11:33:13
URL: http://saraemiliia.blogg.se/
Postat av: Carina

Tack Sara. Ung och vacker du vet.

2011-03-06 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0