Det blomstrar...samt Studiofotodagen Halmstad Fotoklubb

I morgon kommer Nygtan att blomstra mitt i Halmstad city.
Det blir glädje i kvarteret med affärer som har kvällsöppet
och massor av fina erbjudande.
Så glöm disk och hemmakväll framför tv. Avnjut en middag
på Restaurang Plaka och se en modevisning utöver det vanliga.
För min dotter Jasmine ska nämligen gå sin första Catwalk.
Självklart kommer hon ha kläder från Team Sportia.

Övning igår. Foto taget med min mobiltelefon. Jag glömde kameran.
Fotade lite Jörgens får se om de blev bra. Men viktigast är ju hur bilderna
blir i morgon.

Fler snygga modeller. Annas dotter Oliva med kompis och pojkvän. De var
jätteduktiga. Kommer bli så himla bra. Så missa inte.
Modevisning kl 18,15 sedan kvällsöppet med massor av erbjudanden och skoj! Medverkande butiker Piraia, Judith, Gallerix, Dimoda, JC, Butterix, Team Sportia och JB.

Resultat från i lördags när Halmstad Fotoklubb kom hem och provade
på min fotostudio. 13 st kom och det blev så himla trevligt
och roligt. Som vanligt lär man sig alltid något nytt och vi delar med
av varandra av våra fotokunskaper.
På bilden ovan ser vi Lena.

En annan Lena rattar på knappar på sin kamera.

Ungefär så här såg det ut hos mig i lördags. Ett mobilfoto igen.

Jag fastnade med. Fotograf Ulrika Arnell med min kamera.


Kommentarer
Postat av: Moncan

Du är ju jättefin på det där fotot Carina. Vad trevligt ni verkar ha haft det.

Och häftigt med Jasmine att hon är med på en catwalk. Du lägger förstås ut bilder sen :-)

Många kramar från Monica.

2012-04-18 @ 17:07:31
Postat av: Carina

Tack Moncan,

2012-04-20 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0