Upp och ner...

Livet har sina toppar och dalar.
Känner att jag har många kloka nära och kära runt
omkring mig. Personer som ställer uppp i vått och torrt.
Som älskar en trots stt man har sina fel och brister.
Jag är så tacksam för att ni finns. Har man inte så
stor släkt så får man vara rädd om de man har.
Just nu är jag inte alls på topp och haft besvär i
några veckor. Fick åka akut till
läkaren i eftermiddag. Har fått dubbeldos med Losec
och de har tagit prover. Får hoppas att jag fått
rätt behandling. Några dagar hemma får det bli.

Foton från igår med grannens flicka på besök.

Övar skolfoto...

Barnfotografering är alltid svårt. Måste tänka på att stänga av tv.
För de flesta fotona var blickarna mot tv.
I morgon ska jag bara försöka kurera mig. Ta det lugnt och vila.
Snart är jag på topp igen.

Kommentarer
Postat av: Annica Pingo :-)

På topp måste man inte va, det räcker med att vara lagom.... Det är förstås inte så himla lätt (ask me!). Men ta det lugnt och vila ut nu.

Kram!

2012-03-22 @ 10:12:43
URL: http://annicapingo.blogspot.com
Postat av: Carina

ja det ska jag kram

2012-03-23 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0