Varannandag...

När solen smeker ens kind och och vågornas
brus vaggar ens problem bort i ett nafs. Så
är det svårt att tro att de ska snöa på söndag.
Tog en promenad till havet efter jobbet.
Från Jörgens lägenhet så är det promenadavstånd.
Var nog ute 1 1/2 timme. Vilket underbart väder.
I lördags satt jag på Sagoängen och tittade
på när ungarna lekte. Fyra plusgrader och jättekallt.
I söndags satt vi ute och fikade i kortärmat. På
söndag så ser det ut att bli snö. Usch med stora
bokstäver. Verkligen varannandagsväder

Någon som passade på att ut och segla denna vackra dag.

Någon som tappat sin fjäder?

Kanske från denna lilla krabaten som jag mötte på vägen. Helt sant.
Hon sprang omkring vid en villa vid sin kompis.

På rymmen?

Kanske de bor i skogen.

Mysigt med familjen i helgen. På bilden syns vår lilla extra medlem
goa Theo. Wiktors bästa kompis. Lite fika i parken på Rotorp.

Jörgen fotograferar.

Jasmine min topmodell.

Ok ingen lyckad bild men jag fick lite rosor i helgen av Jörgen.

Fina blommor i hans trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0