Då var det den 11/9

11 september är ju en dag att lägga på minnet.
Det är ju Jörgens födelsedag.
Min snygga älskling har vi idag firat på wild west. Underbar god mat. Mätt och belåten
är jag nu.
Alla tre barnen var självklart med.
Go och glad kexchoklad var lilla Casper i kväll. Förra veckan var han trött och hängig.
Jasmine i modellpose.
Söt som vanligt.
Vårt nya kök börjar ta form. Källaren är nu också påbörjad.
Sakta men säkert går det framåt.
Jag när allt är över med flytt och allt så lovar jag att skriva mer och fota.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Gratta Jörgen i efterskott från oss!
Wild West låter ju som ett kul ställe. Tog du några foton på placet liksom?
Kram från oss alla till er alla!

2012-09-12 @ 17:42:48
Postat av: Jörgen

Hej Moncan,
Tack så mycket. Hälsa familjen.
Ska kolla med Carina om hon har nåt foto på stället...

Kram Jörgen

2012-09-12 @ 20:31:22
Postat av: carina

hej Moncan.Jörgen skrev här i går och tackade för hälsningen. Vet ej varför det har försvunnit. Flera gånger den sista tiden har mina kommentarer försvunnit. Vet ej varför. :( jag tog några foton. Får se om de blev bra. Kram från Carina och Jörgen

2012-09-13 @ 12:07:28
Postat av: Moncan

Jörgens inlägg är kvar :-) Ibland bär sig internet helknäppt åt.
Kramar.

2012-09-15 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0