När man får den där känslan...

Samtidigt som man vill suga länge på karamellen och njuta av stunden så kan man inte slappna av. För när man varit med om flera positiva saker så tänker jag snabbt att nu kommer något negativt. Varför kan jag inte bara njuta och vara glad? På jobbet genomför vi en omorganisation ch den kommer bli tuff men jag är ändå jätteglad för nu kommer jag inte vara poolsköterska hela min tid. Utan jag kommer åter få ett område att ansvara för. Min nya chef har sett till att jag får en del av kakan som alla andra. Jobbet är ju en stor del av ens liv och man vill ju ha de så bra som möjligt.
I går hade vi en mysig promenad ute vid Stenhuggeriet. Ni kan läsa mer om den på min nya blogg eller jag menar MIlles blogg.http://millespekulerar.blogg.se/  (www.millespekulerar.blogg.se  )där kan ni följa livet utifrån Milles perspektiv. Jag kommer uppdatera denna med men Milles blogg är lite roligare. Men ni som inte gillar alla mina hundbilder och allt fokus på hunden kan ju stanna kvar på denna bloggen.
Ja kvällarna är korta och kallt på morgonen. Hösten är här. Mysigt när löven virvlar runt och man får ta på sig en tjockare tröja. Krypa upp i soffan och dricka varm chocklad och känna doften av stearinljus. 
Häromdagen var vi på gekås och gjorde av med en massa pengar. Nu är höst och vinterkläderna inhandlade så vi är redo för hösten och vintern.
Men än så länge är det varmt och härligt på dagarna. Mille och Casper på en promenad.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moncan

Hörrödurö! Här blir det inget antingen eller! Jag kommer att följa bägge bloggarna :-)
Jättefin bild på Casper och Mille.
Kram!

2013-09-29 @ 10:37:29
Postat av: Carina

Jodå. Här kommer jag skriva av mig också.Kram

2013-09-30 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0