Ska man ha panik...

När det är lite drygt 2 veckor kvar till jul
och man bara har köpt 1 julklapp?
Känner ingen större panik men har ingen
aning om vad jag ska ge alla i julklapp.
Det är så svårt. Ungarna är ju lätta.
Vissa nära och kära lite svårare.
Det som är lite tråkigt i jul är att jag inte
kommer åka till Värmland och hälsa
på kära släkten. Man vill ju vara nära
de man älskar. Halva dagen får jag fira
med min barn i alla fall. Det är viktigast.
Vi delar på julafton. Jätteskönt att vi kan
lösa det så. För Julafton är ju för
barnen. Lösa julklapparnas gåta
får bli de närmaste dagarnas dilemma.
I går fick jag en trevlig påhälsning.
Mikael dök upp och vi fick lite söndagsmys
på en tisdag. På fredag ska han bort och vi kan
bara träffas på lördag. Man får vara glad
för det lilla.
I kväll har jag varit på ett trevligt möte med
fotoklubben. Vi har planerat vårens aktiviter
och planerat för julfesten nästa vecka.
Roliga saker att se fram emot.

Omaka par?

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken gullig bild! Har du tagit den på stadsbondgården?

2010-12-12 @ 14:03:58
Postat av: Carina

Tack, Monica. Ja det är från stadsbondgården.

2010-12-12 @ 22:28:42
Postat av: Jörgen

Stackars åsna som måste jämföras med sådana odjur! :(

Det finns endast en sak att göra... Parkera bakom tills du är klar med ditt ärende. De får vänta om de ska ut. hehe :)

2010-12-12 @ 23:37:14
Postat av: Carina

Oj. tänkte inte på att åsnan kunde ta illa upp.

Det har hänt att vi har parkerat bakom.

Man måste ju in. Allt tar ju sådan tid bara. Man får ju stå och lurpassa och berätta hur fel de har gjort : )

2010-12-13 @ 06:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0