Besviken...

Har mått kanon bra de senaste dagarna och har varit hur pigg
som helst. Penicillin kuren är slut sedan någon dag.
I eftermiddag var det som att trycka på en knappt.
Jätteont i halsen. Fick frossa när jag körde hem och har
legat pall i soffan. Är så besviken. Ber en bön att allt detta
ska vara putsveck till i morgon. Annars blir det att
söka läkare i morgon. Att gå till läkare känns ju som
ett lotteri ibland. Dra en nit lott och få en läkare som
inte lyssnar. Kommer vara på hugget om jag går
till doktorn.
Underbart är kort. Skitväder och ont i halsen. Men efter
regn kommer solsken.
Annars blev jag bjuden på lunch i dag. De turkiska studenterna
som dök upp mitt i värsta vintern och var några
veckor på jobbet bjöd. De åker hem på onsdag.
Roligt att de hann uppleva några fina sommardagar
i Sverige. Kommer hem till 35 grader varmt.
Men sommaren kommer snart tillbaka till oss.

Den här gåsen vill inte vara med på bilden. Skitsur blev han.

Stilig bild på Mikael

Maskrosor är fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0