Djup skog och flygplan....

Då har vi på vår roadtrip hamnat i den djupaste
skogen i Värmland. Bland varg och bävrar befinner
vi oss. Ok kanske inte riktigt sant. Vi befinner oss
i mammas lägenhet på stenbacken i Kristinehamn
Men vi har varit ute på landet hos min moster.
Där har vi sett både kossor och kycklingar.
De bor nära Vänern så vi har badat också.
Varmt tyckte barnen. Får erkänna att det
var helt ok. Men jag doppade bara tårna.
I Olofsbo var det 16.5 i lördags. I dag var det
minst 20 grader i Vänern.
I morgon blir det att åka till att åka till brorsan
ute i Hållinge ett stenkast från internatskolan
Lundsberg.
Ska bli kul att träffa brorsan och hans familj.

Glömde fråga vad de heter, hönorna alltså.

Den ena kossan hette Bernad.

Casper överlycklig.

Den lille sjöjungfun...

Ingen aning om vad hon sysslar med Jasmine.

Ser ut som hon luktar på blommorna här.

Här tittar alla efter Svante min mosters man som är uppe och flyger.

Här kommer han. Detta är helt sant. Min mosters man och min
kusin Markus är ute och flyger. De flyger från Karlskoga.
En bra dag. Kul att träffa mamma och hunden Tarzan och alla
andra.


Kommentarer
Postat av: Monica

Häääärligt! Nästan så man skulle ha velat följt med ju. Vi hörs när ni har vaknat!

2010-06-29 @ 09:39:52
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Snart kommer vi...

2010-06-29 @ 09:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0