Ett skändat Tylösand...

Fattar inte hur jag kunde offra en hel timme igår
kväll på det fruktansvärda tv programmet,
Kungar av Tylösand.
Man var så nyfiken eftersom det
var inspelat i Tylösand.
Vilken nitlott.
Ett mycket upprörande program. Fattar inte hur dessa
ungdomar kan ställa upp på något liknade. Eller som
någon sa: "Deras anhöriga måste vara döda"
Det har skändat vackra Tylösand.
Värsta förnedrings tv.
Vart tog kärlek och älska vägen?
Hatar uttrycket " Sätta henne"
Känner mig så gammal. (Men det är jag ju)
Visst ska ungdomarna festa och ha kul.
Men inte fan ska det visas på tv.
Hoppas alla föräldrar får sig en tankeställare
och pratar mer med sina barn om kärlek och älska.
Vad har vi missat i vår uppfostran?
Nätet och all lättillgänglig porr som ställt till det?
Något har gått snett känns det som.
När man har en dotter i partyålder så visst blir
man orolig. Men hon skinn på näsan och står
med båda fötterna på jorden.
Det är ju säkert bara en liten klick som är som
kungar på Tylösand.
Hoppas alla bojkottar fortsättningen.
Ingen bra reklam för Halmstad ett skändat Tylösand.
Annars bra tv i veckan är ju den underbara IDOL
starten. Jag älskar IDOL.
Redan hur många bra talanger som helst.
I helgen kommer Sofia och hälsar på.
Så kul.

Inga spår av idioterna denna dag i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Solveig

Jag kollade också i 10 minuter men sen stängde jag av. Det var ingen underhållning utan ren fördummningsteve. Det har inget med Tylösand att göra. Ungdomarna som var med de representerar ju inte en normal svensk ungdom. Fy för sådan tv tacka vet jag "Ullared".

2010-09-09 @ 22:23:00
Postat av: Carina

Håller fullständigt med.

Ullareds såpan var kanonrolig. Ola-Conny och

Morgan ska det vara och inga svampar och maskiner

i Tylösand. Katastrofprogram. Fattar inte hur Peter kunde ställa upp som chef.

kram

2010-09-09 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0