Inte ska man...

handla när man är törstig. Kom hem med 7 liter vätska.
Skulle bara handla bröd och lite fredagsmys. När jag kommer
hem så har jag köpte 3 liter juice, läsk mjölk sammanlagt
7 liter vätska. Kanske är det för jag har uvi och går på
penicillin som jag omedvetet köpte så mycket vätska eller
bara var jättetörstig. Lite lustigt. Får dricka mycket i helgen.
Tur jag inte gick på systemet också. Det är ju barnvecka och då
brukar jag inte ha så mycket ärende på systemet.
Inte många knop gjorde jag och Casper på förmiddagen när
Jasmine var på skolan. Ute och lekte en stund och spelade
spel. Kollade på tv och datorn. Kände mig inte så pigg.
Men för varje penicillin tablett jag tar så blir jag piggare.
Eftermiddag när det var så härligt varm rensade jag lite
smått rabatten. Mest för att få vara ute.
Casper hjälpte till men inte så länge.
När vi stekte pannkaka till lunch så visste han exakt hur
mycket det skulle vara av allting. Riktigt hjälpsam grabb jag
har. Men nu är det lek med kompisarna som gäller.
Varit på utvecklingssamtal på skolan för Jasmine. Det går
bra för henne fast hon tycker det är orättvist att hon inte har
samma bok som de andra. De har bokstavsbok medan hon
har en bok med ord i. Hon är så snabb och duktig i skolan så
hon får ha andra böcker. Svårt att sitta stilla men huvudet på
skaft. Riktigt duktig tjej.
Får se vad som händer i helgen. Inget inbokad.

Inga nya bilder. Ni får titta på Martin Stenmark istället.



Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Martin Stenmarck är verkligen toppenbra!! :D

2010-09-26 @ 20:49:49
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Carina

Annie. helt underbar.

2010-09-27 @ 08:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0