Kärt besök...

Idag har våran kära Sofia dykt upp från Lund.
Studierna där nere kräver ju en hel del
och den sista tiden har antigen hon eller
jag varit upptagen. Men nu är hon äntligen här.
Vi har inte gjort så mycket. Jasmine har
varit på barnkalas och Casper har inte varit
sig riktig lik idag. Trodde först jag att han var avundsjuk
eftersom Jasmine var på kalas. Han ville inte
äta lunch och var mest  tetig. Sedan sa han plötsligt:
"jag måste ha feber, jag är stekhet" Mycket
riktigt hade han feber. Spydde sedan ner badrumsgolvet.
Sover nu och det är så typiskt att han ska vara sjuk.
I morgon var det hans tur att gå på barnkalas. Stackars
lilla Casper. Blir det inget barnkalas så får han behålla
presenten han skulle ge till Anton. Tur att han inte
skulle på tjejkalas. Lite plåster på såren. Inte kul
att missa kalas.

Sofia.

En riktig snygging.

Syskonbus.

Snygg i svartvitt.



Kommentarer
Postat av: Bo Strömberg

Fina bilder, Carina!

2010-09-14 @ 18:30:23
URL: http://www.bossesfoto.se
Postat av: Carina

Tack, Bosse.

2010-09-14 @ 19:22:41
Postat av: Mib

Så fina barn du har! Och stackars lille Cappe! Kram!

2010-09-14 @ 20:44:51
URL: http://mibfilosoferar.zoomin.se
Postat av: Carina

Tack MIB

Casper är frisk nu.

Kram

2010-09-14 @ 20:53:45
Postat av: Mib

Vad skönt att han är frisk igen :-)

2010-09-15 @ 08:52:48
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0