Lappsjuka...

Börjar få en släng av lappsjuka.
Suttit i min soffa med foten i högläge
sedan i onsdags. Känns som jag börjar
få sittsår. Kliar snart i hela kroppen.
Längtar så efter en långpromenad med
kameran. Igår anlände Mikael och vädret
var ju helt kanon. Satt på altanen och
fikade. Jag lyckades inte övertala honom
att rensa mina rabatter. Trots att jag bjöd
på entrecote. Visserligen fick han laga
till den själv. Idag fick han skjutsa
mig till kyrkan. Tittade snabbt in på
på fotoutställningen. Sedan åkte
vi ut på en biltur och såg lite på
fina hus. Nä vi har inga planer på
köpa hus. Vi körde bara runt lite i de
vackra kvarteren som ligger på rätt
sidan om Nissan.
Nu har kidsen kommit. Jag och Casper har
ritat och lagat mat. Casper ritade en
elefant som hade mässlingen. Jättefin.
Jasmine har lekt med kompisen Alva.
Våra planer i veckan. Bli frisk i foten
så klart. Annars inget bestämt ännu. Svullnaden vid knät är borta
så lite bättre har det blivit.

En liten fotoutställning i kyrkan. Jag har med min Jesus och bilden
som hänger längst ned till vänster. Någon mässing grej typ lampa
kanske.

Min söta duktiga Casper lagar mat. Tyvärr slutade det lite illa.
Trots vi var försiktiga brände han sig lite på fingret. Stötte
till stekpannan. Får se om vi vågar laga mer mat tillsammans.
Han tycker ju det är så roligt.

Kommentarer
Postat av: Mib

Klart ni måste fortsätta laga mat ihop! Han kanske blir kock! Kram

2011-04-06 @ 18:08:48
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Ja han gillar verkligen att laga mat, vi har lagat lite mat efteråt så han vågade i allafall.

2011-04-07 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0