Lugnets vrå...

Casper och jag har tagit det lugnt idag.
Suttit i solen och haft det bra.
Jasmine har varit i skolan och sedan
lekt med kompisen Alva.
Casper fick också vara med på
ett hörn. Försökt att vara ute så mycket
som möjligt idag. I morgon blir
visst sämre väder. Casper ska till sjukgymnasten
och vi ska byta däck på bilen. Inte jag utan
verkstan så klart. Har torrkokat en kastrull
idag så det blir väl att inhandla en ny i morgon.
Fick ett sms som jag skulle svara på och då
dog hela mobilen. Blev lite upptagen och
med att få liv i den och på bara ett par
minuter var kastrullen svart. Så kan den
gå. De ska ju förbjuda sms i bil. Det är nog
bra. Pratade med läkaren idag och hon
ordnade så kunde komma till en ortopedtekniker
den 13/4. Lite bättre än 29/4. Jag har bestämt
att jag ska prova och jobba på onsdag. Sitta
som samordnare. Går det inte bra så sjukskriver
hon mig på en gång. Det känns bra.

Blommorna från Mikael börjar sjunga på sista versen. Lekt lite
med kameran med de.


Kommentarer
Postat av: Mib

Åh vilka jättefina blommor. Hoppas det går framåt med allt. Kramar om.

Förbjuda sms i bil förresten.... kommer nog tyvärr att bryta mot den lagen.... Hm.

2011-04-06 @ 18:06:55
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Tack. Jag ska sluta sms i bil. Med min nya telefon är jag en trafikfara.

2011-04-07 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0