Nu vänder vi blad...

Ett nytt kapitel i mitt liv.
Som ni har sett på facebook har min status blivit
ändrat till singel.
Sånt är livet.  Jag kommer inte skriva om
något i detta i min blogg. Ni får gärna fråga
mig, ring, maila eller chatta så svarar jag
på era frågor.



Ett svalkande dopp tog denna hunden i eftermiddag. Vägrade gå
upp sedan. Lite kul. Han var som ett trotsigt litet barn. Tydligen var
det skönt att bada.
Gick en kort promenad i kväll vid Laxvik. Foten är bättre men inte hundra.
Så den blev verkligen kort.



Kommentarer
Postat av: Mib

Kramar!

2011-04-15 @ 20:52:26
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

tack, kram

2011-04-15 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0