GOD JUL

En riktig GOD JUL önskar jag er alla.
Speciellt en God Jul till mina allrakäraste som jag
inte kan fira med. Som min älskade mamma.
Ytterligare en jul utan dig och din underbara Jansons.
Men vi kommer få fira nyår tillsammans det ser vi i
fram emot. Saknar också min pappa och hans Solveig.
Stora julkramar till Hammarö. I en liten håla som heter
Hållinge finns min bror och hans familj. Lika stora
kramar till er. Jag älskar er jättemycket och tänker på
er i juletid. I kväll kommer min dotter Sofia och hennes
pojkvän från Lund. Så mysig och trevlig jul vi kommer
ha tillsammans. I morgon kommer Jasmine och Casper.
I kväll blir det Taco rester. Wiktor fyllde år i går och vi
firade honom hos hans mamma i Getinge. Hans mamma
skickade med oss massor av rester. Tack så jättemycket.
Lite uppesittare kväll. Men nu blir det städ och slå in julklappar.
Jag är lite handikappad. Har fått inflammation i handleden.
Någon form av överansträngning. Har fått ett handledsstöd.
Men det ska nog bli ordning på allt.

Lite julkort.


Har inte skickat ett enda kort i år. Så God Jul till er alla.

Fick ett julkort utan avsändare. Någon som känner igen sin handstil?

Kommentarer
Postat av: Moncan

Hej, vilket fint inlägg. Julkort är inte det viktigaste vet du utan det är tanken som räknas :-)

Julkramar till er allihopa!

2011-12-26 @ 11:22:17
Postat av: Carina

Tack för ditt fina julkort. Kramiz

2011-12-26 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0