Som vanligt när...

Barnen bestämmer så blir det tacos till kvällsmat
på lördagar. På fredagen skall det vara pizza för det
är heligt för Jasmine. Jag är inte svår övertalad när
det gäller pizza. Tacos är bra för då får man i
barnen mer grönsaker. Men man skulle ju vilja
variera sig lite. Alltid samma mat. Men denna helgen
har de fått sin vilja fram.
Inte många knop gjorda idag.
Hade lite bråk med min skrivare. Tog rätt
lång tid att ordna upp. Men vilken tur att
google finns. När jag suttit en bra stund med bara
blanka papper gogglade jag felsökning.
Laddade ner ett program och vips så gjordes
en felsökning och problem åtgärdades av programmet.
Wow säger jag. Kan ju inte bli smidigare. Synd
att jag inte gjorde det på en gång. Hade sparat
lite tid. Jag har skrivit ut bilden och dikten om John-Erik
till mamma.
Idag var det mening att jag och Jasmine skulle ha
en mysig eftermiddag tillsammans när Casper var
på barnkalas. Jag bad Jasmine börja städa sitt
rum på förmiddagen och sedan skulle jag hjälpa henne. Men hon
lyckades inte städa upp en enda pryl. Man får liksom
slå sig fram på hennes rum. Mitt humör sinade
lite då och framåt eftermiddagen hade inget hänt
på hennes rum. Men vi köpte lite god fika
och sedan gick hon hem till kompisen Alva och lekte
istället. I kväll tar vi nya tag på hennes rum.

Ja ett riktigt yrväder är hon. Min lilla Jasmine.

Söt men busig. I går lekte vi topmodel. Casper höll i fönen och
Jasmine stajlade framför kameran. Nästan för mycket. Inte bra sätt att exponera
sig som sjuåring. 

Gränsfall att jag ville lägga ut denna, men hon är så söt.




Kommentarer
Postat av: Bo Strömberg

Fina bilder, Carina!!!

2011-02-02 @ 12:43:07
URL: http://www.bossesfoto.se
Postat av: Carina

Tack Bosse. Söt modell :)

2011-02-02 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0