Andersbergsfestivalen...

Ur och skur får man vara beredd på när man är
engagerad i fotoklubben. Idag ställde vi ut
våra foton på Andersbergs festivalen.
Känner mig helt genomfrusen efter ha suttit
där i några timmar. Himla trevligt men
kallt och regnigt på slutet.
Vi fotograferade på Andersberg på en av våra
träffar i vår. Idag hade vi en tvättlinje utställning.
Jag passade på och tog med min lite andra
foton också. Fick bra respons och några ville
till och med köpa några av fotona.
Vi blev intervjuade av Hallandsposten. Men
de ville hellre göra ett större reportage om
fotoklubben och de lovade att dyka upp
på vår nästa träff på Östra Stranden i juni.
Kul om vi får publicitet.
Tror inte att vi kommer med i tidning nu.

Tältet börjar ta form.

Mina foton på bordet och några album slank visst med.
Min Jesus syns i bakgrunden med. De ställde vi ut i höstas. Våra
kyrkbilder.

Casper smyger in på abfs sida. Kanske han kommer följa stora
systerns fotspår med en karriär på Abf.

Någon får lite kameratips.

Jasmine blev ansiktsmålad.

Jag och några av mina foton.
En trevlig festival.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0