Till världens bästa...

mamma så klart.
Alla underbara mammors dag idag.
Själv vaknade jag 06.00 och det
hade hänt en liten läckage olycka. Sådant
som händer ibland. Lyckades somna om
efter ha fått lite chocklad och liten tablett ask som
det stod världens bästa mamma på.
Tack mina små söta barn.

Till världens bästa mamma. Tack för att du finns. Du ställer alltid upp när jag behöver dig. Det finns ingen som är så snäll och omtänksam som du är. Jag är så tacksam att du är min mamma. Den senaste tiden har vi gått igenom prövning efter prövning. Du är så stark och modig. Du gör så att allt blir så mycket lättare. Du förtjänar det bästa i livet. Jag önskar att jag kan ge dig allt. Allt i livet som gör dig glad. Du har min kärlek och du har så stor plats i mitt hjärta. Jag vet inte hur jag ska kunna visa dig all min uppskattning. För du är verkligen bäst. Tack för all du har gjort för mig den senaste tiden.

Älskar dig lilla mamma.

Några rader till min lilla mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0