Underbar stillhet..

när man sitter på en klippa vid havet. Tångdoften kittlar en i näsan.
Havet kluckar mot de halvvåta stenarna. Den ljumma sanden letar sin i sandalerna.
Barnen plaskar intill strandkanten. Orientalisk musik strömmar ur någons mobil.
En liten sädesärla leker tafatt med antagligen några flugor eller något annat ätbart.
Den far runt som en liten virvelvind. En alldeles underbar kväll vid Östra Stranden.
Istället för att äta hemma i kväll tog jag och barnen med oss maten ut till stranden.
En härlig kvällsutflykt. Tyvärr glömde jag kameran :(
Annars har jag varit duktig idag. Har ont i hela kroppen efter ha röjt i trädgården.
Både framsidan och baksidan har jag hunnit med. Känns som min kropp inte är
gjord för hårt kroppsarbete. Det har ni nog hört förut.
Casper har fått agerat fotomodell idag. Köpte nytt objektiv igår. Var ju tvungen att prova.

Det ska vara extra bra för portätt.

Nya snygga kläder.

Min söta lilla son.

Kommentarer
Postat av: Mari "Wimsan"

Så synd att du glömde kameran, men då kunde du ju bara få vara för en stund och ta in alla känslor mm.

Jättefina bilder på sonen ... han verkar van vid att posera

2011-05-30 @ 22:12:10
URL: http://www.allaminahobbys.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja ibland får man bara glömma kameran och njuta av tillvaron. Ja han är van att posera och man får muta för att han ska ställa upp,

2011-05-30 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0