Änglar och kalas...

Ja änglar visst finns de. Förutom alla underbara människor som
sliter i vården så finns det även grannar som är änglar.
Jag hade egentligen tänkt att ha barnkalas för Casper på söndag. Men
fick höra att det inte var lämpligt eftersom det var fars-dag.
Ändrade mina planer och hade kalas i lördags istället. Halvsjuk, ont
i ryggen och ont i foten är ingen bra start. Tänkte väl att det ska nog
gå ändå. Jag är ju en sådan person som helst inte ber om hjälp.
Tänker att jag klarar mig själv. Ett barnkalas för 11 barn fixar man inte
själv. Vilken tur att min underbara granne Annika erbjöd sig att
hjälpa till. För att fixa mat och vara lekledare samtidigt
det går inte. Tack tack tack Annika. Jag skall aldrig försöka
ordna ett barnkalas själv. Man lär så länge man lever.

Att fylla år är lycka. Speciellt när man får det man önskar.

I torsdags dök farmor upp för att fira Casper.
Casper lyssnar på musik med sin nya mp3 spelare som han fått av Jörgen.

Jörgen och naturligtvis dök stora syster Sofia upp.

Jasmine som började piggna till av penicillinet, dansade på mcdonalds
kanske moves som inte en åttaåring skall göra. Men hon har
nog fått dansrytmen i blodet som storasyster har.

En ängel.

Jag hann inte ens fotografera ordentligt i lördags. Man har verkligen
fullt upp på barnkalas. Min kamera har varit lite konstig den sista
tiden. Jag tror jag har kommit åt någon konstig inställningsknapp.
Får väl återställa allt.
I dag är jag ledig och skall försöka återställa min lägenhet också. Det ser ut
som en bomb har slagit ned. Men så brukar det så ut hos mig
nu för tiden. Jag får börja skärpa mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0