Underbart är kort...

Vilken fantastiskt fin helg. Tjusigt väder och
klar fin luft. Lite småblåsigt när vi satt vid havet och
fikade idag. Jag och Jörgen luftade våra kameror.
Riktig hög mysfaktor trots lite sand och smör
överallt. Utspilld cola fast vi inga barn hade med.

Kanske lite för kallt för beach party.

Jörgen fotograferar.

Vi hann också med en fotorunda på Galgberget.

Eftersom Jörgen glömde sitt minneskort först så fick han låna min kamera
en stund.

Underbara, goa och glada Jörgen bjuder på sig själv. Man kan ju inte
annat än älska honom.

Saknar mitt motljusskydd som jag tappat till kameran.
Synd att helgen är alldeles för kort. Underbart är kort...
Men nu har barnen anlänt och det är det bästa med varann söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0