Då är vi strax på väg...

Om några minuter kör vi.
Jag och Casper till Göteborg och drottning Silvias
barnsjukhus. Casper skall göra sin muskelbiopsi.
Pirrigt och lite nervöst. Jag gör allt för att hålla masken
för Casper. Han gillar inte att bli stucken. Efter som
han ska sövas så är det ju oundvikligt.
Jag ber om ursäkt att bloggen inte är uppdaterad.
Sjuka barn och kalas har tagit lite tid.
Får ta igen det senare.
I går fortsatte kursen med entreprenörsskolan.
Förra veckan var det upp som en sol och kände mig taggad.
I går blev det ner som en pannkaka. Vi gick igenom den
svåra biten. Ska man sälja skor så får man klart sälja en
hel del för att få ut bara 10.000 kr i månaden till sig själv.
Förstår nu varför allt är så dyrt i Sverige. Men jag tror
på min ide fortfarande. Jag har ju inte sagt upp mig ännu.
Kommer inte göra det heller antagligen.

Casper på kalas hos Jörgen.

Lite saker vi köpte till Jörgen. Jag tycker om att göra kort
det vet ni. Blomman som glänser i bakgrunden är fotat på stadsbondgården
i sommar. Någon som vill ha fina grattis så hör av er.
Nu måste vi åka. Håll tummarna för oss.


Kommentarer
Postat av: kari

jättefina kort nu håller vi alla tummar för casper kram

2011-09-14 @ 21:51:22
Postat av: Carina

Tack lilla mamsen. kram

2011-09-15 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0