Jag vill...

bo i en svamp, annars får jag kramp.

Ok kanske inte den bästa inledningen på en blogg. Inte det
perfekta fotot heller. Någon som vet vad svampen heter?

Igår tog vi småkidsen och begav oss ut i skogen på lite svampjakt.
Vi hittade lite trattisar och Jörgen tillagade en gudomlig maträtt
på kvällen sedan. Mums.

Jörgen var en fena på att hitta svampar och ungarna fick lite
svamptips. Jasmine hade studerat svampar i skolan och jag
blev verkligen förvånad över hennes kunskaper.

Casper förvandlades till en fladdermus i skogen. Har ingen aning om hur det
gick till.

En delfinflicka?

for your eyes only, okänd man.



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har kommit fram till att det troligen är en giftkremla. Inte så god att äta, så låt bli den om ni hittar en sådan. Dock finns en liknande som heter storkremla, som går att äta men för säkerhets skull så låt bli... ;)

2011-09-26 @ 22:45:14
Postat av: Carina

Tur jag bara åt en sådan då. :) skojar

2011-09-26 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0