Lite sjuk...och studiosisters.

Fick köra hem från jobbet idag.
Har legat och sovit sedan 15.00 och vaknade för
en stund sedan av att jag var hungrig.
Feber och ont i halsen. Blir nog att stanna hemma
i morgon. Ungarna fick stanna kvar hos sin pappa.
Snyft. Hoppas att jag mår bättre i morgon.
Visserligen fick jag lite bonus dagar med Casper men
varje minut utan mina barn är hemska.
Haft en mysig helg med Jörgen. I går var hos
trevliga Maja, Proppen och lilla Gabriel. De bjöd som vanligt
på god mat och trevligt sällskap.
I fredags dök min jobbarkompis Ewa upp. Hon sminkade
mig och vi försöker komma igång med vår Studio Sisters.
Modell för en dag. Sminka och bli fotade. För endast 450 kr
blir du sminkad och fotad. Minst 10 bilder på en cd och en
utskrift. Hör av dig om du är intresserad.

Ewa är kanonduktig.

Kände mig jättesnygg hela fredagen.

Så här blev hon.

Jag ska ju helst vara bakom kameran.

Men med lite smink blev till och med jag snygg.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Hej! Har inte varit här på ett tag. Jättesnygga foton och jättesnyggt sminkad! Och fin i håret! KANON!

Kram!

2011-09-29 @ 20:26:20
Postat av: carina

tack Monica. kram

2011-09-30 @ 14:46:03
Postat av: Johanna

hej vilken fin blogg =) händer i helgen?

2011-09-30 @ 18:32:14
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: classe

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför

2011-09-30 @ 18:49:06
URL: http://www.nattstad.se/classeslillablogg
Postat av: Carina

Tack Johanna. Fin blogg du har. Jättesnygg.

Nä Claes inte kommer jag skänka några pengar till dig. Sorry.

2011-10-01 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0