GLAD PÅSK

En riktigt glad påsk önskar jag er alla.
Jag åker inte till blåkulla i morgon.
Har inte riktigt huvud på skaft och katten
har rymt pg av allergi. Kaffepannan drog
till Afrika och jag fick inte semester.
Så jobba i morgon blir det men sedan är jag ledig hela
påsken.
Min mamma från Värmland och min dotter som bor
i Lund kommer på besök. Skall bli mysigt med en
familjehelg med nära och kära. Wiktor skall vara
lite hos sin mamma så honom kommer vi sakna.
Han är så himla go och mysig. Aliev Sofias pojkvän skulle
också ut på lite äventyr så lite tomt utan de härliga
grabbarna blir det. Aliev är en helt underbar person.
Busiga Bosse kommer också. Ni vet min lillebror
på fyra ben, en jättesöt Jack Russel hund.

En Glad Påsk till er alla.

Lite arbetande barn.

Söt liten pojke som heter Wilhelm. Hoffi och Christers lilla son.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Önskar er också en glad påsk. Vad mysigt det låter med alla som kommer! Hälsa från oss! Bosse är för go' , det håller jag med om!

Kram!

2012-04-05 @ 13:54:15
URL: http://annicapingo.blogspot.com
Postat av: Carina

Våran lilla busBosse,

Många kramar till er med.



2012-04-05 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0