Spänning, erotik och smisk.

Ja nu blir ni nog nyfikna på hur min jul har varit. Jag har de sedan julafton försvunnit in en erotiks värld. Helt uppslukad av en bok som jag fick i julklapp. En bok som har miljontals läsare. E L James,50 nyanser av honom. En spännande bok om smisk och tortyr. Massor av nervkittlande erotik. Vågar ni läsa den? Jag sträckläste den och nu måste jag naturligtvis gå ned och köpa resten av triologin. Hoppas de är lika bra. Boken kommer att bli film. Jag ser boken lite som en modern variant av Pretty Woman och Richard Gere hade absolut kunnat spelat huvudrollen som ung. Sorry du är för gammal nu.
Boken jag nu har läst färdigt.
En annan person som inte blivit gammal med ett år äldre är Wiktor. Wiktor gillar inte att vara med på bild så ni får nöja er med bild på tårtan.
Och bild på gästerna hemma hos Janet hans mamma, som ordnat så fint kalas.
Oj tomten dök visst upp på Rotorp. Vissa blev så ivriga att de sprang ut för att möta tomten och glömde ta på sig skorna.
Casper vågade krama tomten.
Denna tuffa tjej blev överlycklig över sin nya mobil. Casper blev så avundsjuk. Nästa år får alla barn samma present. En rosa barbie och en blå nalle.
Mysigt hemma hos Jörgens bror. på eftermiddagen. Så himla god mat. Rullade hem sedan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0